Remekül sikerült márkanevek és szlogenek rovatunk két három új bejegyzéssel bővülhet a Fressnapfnak köszönhetően (képet egyelőre még nem sikerült lőnöm, mert mindkét óriásplakátot csak buszról láttam, később frissítek):
1.) Macskaalom reklám. A plakáton rémült, sokkos állapotban lévő macsek kigúvadt, rettegő szemekkel. Mellette a szöveg: "Betojok!" Hát nem tudom. Én lehet, hogy nem ezt az almot választanám.
2.) Kutyaétel-márkanév: Mitwisz. Lehet, hogy én vagyok rosszmájú (biztos!), de nekem az ugrott be, hogy én ezt a kérdést (mit visz?!?) kutyasétáltatás közben akkor szoktam feltenni, ha a kutya valami dögöt vagy még gusztustalanabbat vesz a szájába, közvetlenül a "Fujj! Ereszti!" kétségbeesett felszólítások előtt. Lehet, hogy nem ezt a kutyaeledelet választanám.
3.) A fressnapf remek szlogenje: Jó együtt. Ha egy kondommárkához találták ki, és csak véletlenül került a Fressnapf márkanév alá, akkor le a kalappal.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.